Miss U , want U, Hug U , მმმ,

Miss u want u waiting for u

Miss u want u waiting for u

ერთი  გიჟმაჟი მარტ-აპრილის მოძღვნა რომელიც მე ძაან მიყვარს : )

გამარჯობა მკითხველო. . .

მე ახლა ვეცდები აგარიდო იმდგაცრუება, მაგრამ სწორედ ამის შესახებ მოგიყვები. . . მე მოგიყვები ერთ ფერად ისტორიას და აქ ფერები შენ დაალაგე, გამოარჩიე შავი და თეთრი, მწვანეც და ლურჯიც. . . ცაც და ხმელეთიც შენ გაიგე და შეითვისე. . . და თუ ეს შენ მოგეწონება დაიტოვე, შენთვის მუჩუქნია მთელი სული და გული, რაც ახლა მათში მიტრიალებს ყველა ის გულწრფელობა შენია, თუ ის მოგეწონა..

ურთიერთობა რომელიც ჩვენ გვსიამოვნებს და გულს გვიხარებს, რომელსაც ყოველი დანახვისას ვეუბნებით: გეთაყვა, მომენატრე, მიყვარხარ, მაკლიხარ, გგრძნობ, ხარ მშობლიური, რომელსაც ვეუბენბით ან გვავიწყდება ვუთხრათ, ხარ ლამაზი, ხარ მშვენიერი, ხარ ღმერთი, ხარ ჰაერი და მე შენით ვსუთქავ. . . მაგრამ თუ ერთ, რომელიმე დღეს დაგავიწყდა თქმა უცბად აღმოაჩენ, რომ მოხვდი ვაკუმში, სადაც უჰაერობაა და იხროჩობი, როგორც უნდაბნოში მყოფს წყალი ისე გჭირდება და უეცროდ გრძნობრომ ვერ გრძნობ მასშენ გვერდით. . . რომ გაკლია რაღაც. . . და ამას მერე არქმევ სახელს..

ის მიატოვეს! . . დატოვეს უსახელოდგადაივიწყეს მისი სახელიც და სახსენებელიც. . . როგორც ურჯულო ისე შეიძულეს დააბედეს რომ უბედური ყოფილიყო და ბედისგან მიტოვებული. . .


ვუძღვნი. . . . ანუ შენ გიძღვნი, იმედია გაიგებ.. იმედია.. იგრძნობ და ამ სიახლეს მეტად გაალამაზებ… : )))
ჰო, სწორედ ასეთი ლამაზი იყო აქ ყველაფერი

ანათებს მთვარე, დამთვრალი შუაღამისას
მე გაზაფხულზე გეპატიჟბი. . .
ვამბობ, არ ისმის ეს გამოთქმისას
ვამბობ, რომ თითქოს არ გავგიჟდები

ვამბობ მიყვარ და მენატრები
და დედამიწა უმატებს სუნთქვას
ვამბობ ყოველღამ, რომ მესიზმრები
და რომ ვინახავ შენს გამოხედვას

ვამბობ არაა კიდევ გვიანი
და შესაძლოა რომ ისევ დადგეს
გამოიდაროს დარი მზიანი
და ეს გრძნობები უებროდ აღდგეს

ასე ფიქრია მუქი ცისფერი
ლურჯი მხურველე გამეტებული
ასეთი ფიქრი, ასეთი მძაფრი
ასეთი გულით, ასეთი სრული

იცი ვინახავ შენს ამოსუთქვას
სალოცავად დგას ამ ხელისგულში
ნიავს ვარიდებ შენს გამოსუთქვას
და ხელს ვაფარებ გრიგალში, ქარში. . .

იცი მიყვარხარ ყველაზე მეტად
ისმის ფერები ამ სონატების
და აკორდები ჩუმდება ერთხმად.. . .
დრო კი არავის, არავის უცდის

ვამბობ გვიანი არაა კიდევ
ნუ ხარ ამაყი ამპარტავანი
ვამბობ გვეცადა იქნება ისევ
ვამბობ არაა კიდევ გვიანი….. –

მე მაპატიე, მე ვერ შევძელი
მე ვარ ამაყი, ამპარტავანი
ამ გაორების ფუძემდებელი
ვამბობ ახლაა უკვე გვიანი

გავტეხე სიტყვა, თურმე ვყოფილვარ
ამპარტავანი უფრო ამაყი
და უფრო მეტად ახლა მიყვარხარ
ნუ მაპატიებ, ხელი გამარტყი . . . .

***

უკვე მერამდენეჯერ ვკითხულობ და მერამდენეჯერ „ჩემი“  სიტყვები მგონია…

მერამდენეჯერ მიფიქრია მერამდენეჯერ მდომებია ამის თქმა.. მაგრამ

მაინც

მერამდენეჯერ გამცრუებია მოლოდინი.. იმედი..

ბოლო ნახვის მერე  …,

ყოველდღე.. ველოდი.. სულ 3  სიტყვას:

„მომენატრე, მინდა გნახო…“


About funnydreamermushi

just little, crazy, fanny
This entry was posted in Note ... s and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Miss U , want U, Hug U , მმმ,


  1. რო მიტევენ მე ფიქრები,
    რო მებრძვიან მე ნატვრები,
    ზუსტად მაშინ მეფიქრები
    სწორედ მაშინ მენატრები.

Leave a Reply

